søndag 19. september 2010

ET LITE GLIMT FRA MESSEUKA

Da var endelig nettet oppe her på Madla Amfi, så nå kan vi blogge både titt og ofte her i butikken.
Det har jo skjedd en del hos oss siden sist.

Jeg har vært på interiørmessa i Lillestrøm,og en liten ferie i Oslo
Vi har stylet butikken til høstsesongen, med vakkert interiør og blomster i nydelige høstfarger.
Vi har fått inn høstens kleskolleksjon fra Branting, Cream og Spicy Vanilla.
Vi har også hatt vår første kundekveld her på Madla Amfi.

Mye spennende rett og slett.
Jeg kommer til å legge ut alle bilder fra alt som har skjedd fremover.

De første bildene er fra messeuka.

Jeg fikk ordnet meg noen fridager før og etter Interiørmessen.
Jeg benyttet derfor anledningen til å feriere hos min søster som bor på Skøyen i Oslo.
Når man først er i Oslo er det nok av ting å finne på.
Det ble mye shopping,cafeer og kosing med nevøen min på 3mnd.



Onsdag morgen ankom mine kollegaer Kjellaug og Therese Oslo med nattoget.
De skulle også være med på interiørmessa.

Siden de hadde hele dagen fri måtte vi selfølgelig ut på shopping.

Etter noen timer shopping spiste vi lunsj på TGI Fridays.

Vi tok også turen opp på Frogner, til konseptbutikken til Ti-Mo.


Kjellaug og Therese på vandring i Frogners gater.




INTERIØRMESSA:


Det var mye flott å se på messa.


Vi plukket ut mange lekre ting de dagene vi var der..så gled dere!


Varene er på vei, og noen har allerede begynt å ankomme Madla.

Vi får inn lekre puter og pledd fra Au Maison.




Vi får også inn flere voksduker fra Au Maison.

Den blå og den kvite duken med blomster er to av de som kommer inn.









De søte tøylokkene til å ha på syltetøyglass
får vi inn.













Man får mange gode tips til dekorering når man går å kikker på messa.
Jeg falt for disse bedelysa ,og denne klokka.
Bånd, anheng og kongler..alt du treger.


Dette fuglebadet med 2 fugler er allerede ankommet butikken på Madla.
Pynt med mose og kongler.











Disse englevingene falt jeg også for. Bruk de som adventskalender,eller til å henge fine kort på.
















Små duftposer med nostalgiske motiv.
Hvite blonder..

...gled dere til høsten/vinteren vi har mye mer som kommer.
Det var det jeg hadde av bilder fra messa.
(Det var så mye spennende å se på at jeg glemte at jeg hadde et kamera i lommen, he,he)



GRUNERLØKKA:

Lørdagen tilbrakte jeg,Annbjørg og Julian på Grunerløkka. En koselig bydel,som er kjent for sine koselige kafeer,brukthandlerbutikker og nisjebutikker.
Vi spiste lunsj på en artig 60-tallscafe,som hadde god kyllingsalat.








Annbjørg og Julian utforbi 60-tallscafeen.
Det regnet,men det hindret ikke oss.
Vi var innom mange bruktbutikker. Det ble ikke mye handling på oss, men artig å se hva det er å få tak i.
Alt fra ekte retroradioer,60-70-tallsklær, til gamle skolekart.











Jeg gikk ikke helt tomhendt hjem.
I butikken Purpur(en blanding av brukt og blomsterbutikk) fant jeg disse bordskånerene.
De er laget av gamle italienske marmorfliser.
Motivene er av franske Moulin Rouge damer.
Sånn ble messeuka for meg i år.
Neste gang kommer bildene fra den første kundekvelden vi hadde på Madla
Snakkes
Hilsen Vivian Eide
Daglig leder Madla


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar