tirsdag 15. juni 2010

Jeg er hjemme igjen;)




Etter en fantastisk uke har jeg kommet hjem til herlige Stavanger! Var godt å komme hjem i egen seng! Frankrike var helt fantastisk!! Jeg har kost meg så mye,men kjenner i dag at det va koselig å komme på jobb igjen. Therese har jobbet på Tananger mens jeg var borte, og Vivian på Madla! Therese hadde gjort om i butikken, og pyntet SÅ fint! Så når jeg kom til Tananger i dag var det veeeldig kjekt å se hvor fint det var blitt!
Og så vil jeg anbefale ALLE å ta en tur ned til Moi, for dere som ikke har vært der i butikken vår, så er det en STOR turistattraksjon! Før jeg begynte å jobbe i Landstil, så likte jeg og venninnene mine å ta det som en kosetur, kjøre ned til Moi og handle på Landstil. Det er så masse fint å se på der, lokalene gir den rette følelsen og de ansatte er kjempeflinke!!
Det tar rundt en time å kjøre ned til Moi fra Stavanger synes jeg å huske.
På søndag skal jeg og Vivian ned dit igjen, jeg gleder meg VELDIG!!


Vi har fått inn nye varer både her på Madla og på Tananger, så kom å se;)
Susanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar