mandag 28. juni 2010

Sommeridyll!!


SOMMERFEST


Denne helgen har jeg vært hjemme på vakre Halsnøy i Ryfylke og feiret min 30-årsdag med en stor hagefest.





Temaet for for anledningen var romantisk sommer, og gjestene mine kom antrukket i blomster og pastell.
Det var ekstra koselig at alle mine nærmeste hadde anledning til og komme.
Min søster Christina som bor i Trondheim, og min søster Annbjørg m/samboer og baby som bor i Oslo reiste hjem for å feire anledningen.



Jeg måtte selfølgelig ha på meg den nydelige hvite kjolen fra Branting. Dette klesmerket har vi i butikkene våre. Stoffene er i lin/bommull og kjempebehagelig. Elsker dette merket!






Kjøkkenbordet måtte bæres ut for å få plass til alle gjestene.





På bordet brukte jeg den nydelige rosa voksduken fra Au Maison.
Veldig greit å bruke når en skal servere grillmat.


Ellers la jeg den flotte lysslyngen m/roser som vi selger i butikken, på bordet.
Det laget en utrolig koselig stemning.







Jeg pyntet også med litt levende lys i lanterner og telysholdere.












Serviset som ble brukt er et over 30år gammelt roseservise som passet perfekt til temaet for dagen.


De nostalgiske vinglassene pyntet også opp på festbordet.



Min 1mnd gamle tanteunge Julian,kjempesøt...beundret og beglodd.




Mitt søskenbarn Camilla er alltid tilstede

når det er fest på Halsnøy..


...med blomster i håret for anledningen


I epletreet hang jeg opp søte små lykter m/ telys. Det ble kjempekoselig om kvelden.



Det er ikke mangen ganger i året vi klarer å samle

hele familien, så denne helgen har vært helt fantastisk!


Ha en god kveld!


Hilsen

Vivian Eide

Daglig leder,Madla


1 kommentar:

  1. Gratulerer med overstått 30 års dag!

    Nydelig sted, herlig laget til og vakre mennesker.

    Ren sommeridyll ja.

    -monica-

    SvarSlett