onsdag 2. februar 2011

Mine bilder fra messa

Tone har lagt ut mange bilder fra messa på facebook. Hun var ikke den eneste som knipset vilt der borte. Jeg og Hege tok også endel bilder. Her kommer en liten messerapport med våre bilder.
Disse koppene var supersøte!..tekoppene kommer i rosa, og krusene kommer inn i rosa og blått.

Tone og Anette er her i full gang med bestillingene. De har plukket ut myyye fint..gled dere!

De populere karafflene i fattigmannsølv kommer inn, nå i nye fasonger og størrelser.

En hilsen til de som har spurt etter tebokser på Madla, vi har nå bestillt inn mange nye .

...Søte småflasker...

Puter og pledd i vårens farger kommer snart til butikken på Madla.

Denne klokka var utrolig dekorativ, og kan brukes til veldig mye.

Denne lanternen måå jeg bare ha. Kan både henge og stå.

Jeg og Anette hos Sagen Vintage. De har så utolig mange flotte kort og servietter. Denne gangen har vi også tatt inn nydelige puter, og de populære skjerfene i nye farger og design.

Artig stativ til kokebøker. Pynter opp på kjøkkenbenken.

En annen variant av den populære speilhyllen kommer inn. Litt morsomt bilde, da Tone og Anettes ansikter havnet inni speilet.

Gleder meg til disse kule rammene kommer inn i butikken på Madla.

Denne kule møbelserien med stjerner falt vi alle for... noen falt også litt for den kjekke selgeren.

Diverse rammer, skilt og ukeskalendere..

Noen leverandører byr på noe ekstra.. som kaffe og litt ryggmassasje.

Duftlys, tebokser og diverse krukker m/ lokk.

Vi har selvfølgelig handlet inn mange nye fat til dere...og mye lekkert å sette oppå..

Dette kule teppet kommer også med matchende puter med skrift.

Denne hageserien med rosemotiv var bare kjempefin!




Hege fra Madla, og Kjellaug som jobber i butikken på Moi er slitne etter en hel dag på messa.

...maaange nye rammer er på vei til butikken på Madla Amfi.

Jeg sprang rundt og knipset mange bilder. Så mye som det er å se..og ta inspirasjon fra.
Det var en glad daglig leder som reiste fra messa lørdag kveld.
Gleder meg til varene begynner komme i butikken vår på Madla Amfi.
Ha en god kveld videre hilsen
daglig leder Vivian Eide
























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar